Logo DBOD Logo DBOD dBOD homepage Mail dBOD

projecten

Arrows
 

AH vers

Het vers groente schap is voor Albert Heijn één van de belangrijkste assortimenten. Vooral de voorverpakte groentes waarbij vers en gemak samenkomt neemt daarin een belangrijke plaats in. Daar lag een uitgelezen kans om door het packaging design de consument te inspireren af en toe iets anders te kiezen, andere combinaties te proberen en nieuwe gerechten te maken.

En waarom zou je niet meteen vertellen hoe een product smaakt, hoe de structuur is, hoe je het product het beste kan bewaren of kan bereiden?

Zo zijn de meer dan honderden producten door dBOD voorzien van een geheel nieuwe, frisse en plezierige designstijl. Die past bij de kwaliteit en juiste prijs zoals we van AH gewend zijn.

Het design is herkenbaar door zijn blonde uitstraling met visuals van verse ingrediënten en geeft daarnaast voldoende ruimte om te kunnen variëren binnen de diverse categorieën.

Laat je lekker inspireren en vergeet niet naar de handige aha’tjes te kijken.

 
Gallery:
23 foto's

Categorie:
packaging design