Logo DBOD Logo DBOD dBOD homepage Mail dBOD

projecten

Arrows
 
Albert Heijn private label premium ijs
Albert Heijn private label premium ijs
Albert Heijn private label premium ijs
Albert Heijn private label premium ijs
Albert Heijn private label premium ijs

AH Premium ijs

Hebben we het hier nog wel over ijs? Tuurlijk! Met dit nieuwe assortiment ijsjes geeft AH weer een nieuw impuls aan haar eigen merk. Maar liefst zes nieuwe smaken kwamen in het schap met namen als ‘Cookies in Love’, ‘Cheesecakebites’ en ‘Extreme Brownies’. Albert Heijn speelt hiermee in op de behoefte om te genieten van verrassend ijs waarbij forse stukken koek, chocolade en fruit het ijs een heerlijke beet geven.

dBOD ontwikkelde voor dit verwenijs het aansprekende packaging design. Eigenzinnige typografie en lichtvoetige graphics onderstrepen de bijzonderheid van het product. Fotografie van hartvormige chocolade, flinke stukken aardbei en grote stukken brownies complementeren het design.

Heerlijk premium ijs met een twist en een bite. Dat is wat we voor ogen hadden!

 
Gallery:
5 foto's

Categorie:
packaging design