Logo DBOD Logo DBOD dBOD homepage Mail dBOD

projecten

Arrows
 

Albert Heijn >> the King of Salad

Albert Heijn biedt binnen de saladewereld de grootste keus, het meest inspirerende assortiment en de beste kwaliteit. De ambitie is om de saladebar onder de supermarkten te worden. Een inspirerende omgeving waarin de consument geholpen wordt in het maken van, soms onverwachte, keuzes: verrassing, gemak en gezond. Om dit te bereiken worden zowel sla, componenten als salades bij elkaar gepresenteerd.

Alleen een nieuwe winkelpresentatie is natuurlijk niet genoeg. Een nieuw grafisch design moet de consument helpen bij het navigeren tussen het aanbod. Daarnaast straalt het nieuwe grafisch design uiteraard in alles vers uit! Deze wereld is duidelijk familie, maar wel een familie met vele neven en nichten.

Less is Vers

We hebben gekozen voor een klare taal. Een taal die maximale ruimte geeft aan het product om zich in alle schoonheid en versheid te tonen. En een taal die zeer duidelijk communiceert; het is makkelijk vinden in de Sla&Saladewereld van Albert Heijn.

De nieuwe winkelpresentatie zorgt voor focus en verrassing. Het is heel fijn dat sla en sla-verrijkers bij elkaar worden aangeboden: verrassing gegarandeerd en in 1x klaar! Het design draagt zorg voor eenheid en verscheidenheid. Een familiewapen verbindt de deelsegmenten, de heldere, grote typo communiceert het product luid en duidelijk en de opbouw van het design vormt de gehele familie.

Welkom in de saladebar van Albert Heijn!

 
Gallery:
7 foto's

Categorie:
packaging design