Logo DBOD Logo DBOD dBOD homepage Mail dBOD

projecten

Arrows
 

AH Vriesvers

Diepvries is zo vers als maar kan. Vandaar dat we voor AH diepvries een nieuw en crispy ‘versdesign’ hebben gemaakt.

Alle diepvriesproducten worden direct na het oogsten bereid en ingevroren. Dit heeft een groot voordeel; het vitaminebehoud is bij diepvries zelfs beter dan bij een vers product. Dit maakt diepvries verser dan vers! Aan ons de vraag deze ‘vers-perceptie’ te vergroten met het verpakkingsontwerp. Het nieuwe vriesverse design vertelt het verhaal van ‘direct van het land’ naar een ‘sprekende smaakbeleving’.

Kernwoorden zijn: landelijk, gezond en (natuurlijk)vers. Een warme benadering dus. Primeur: met dit kraakverse diepvriesassortiment stroomt het nieuwe, door ons ontwikkelde AH designgrid de winkel in. Dit recent ontwikkelde grid wordt de basis voor alle AH private label producten in de toekomst.

 
Gallery:
7 foto's

Categorie:
packaging design