Logo DBOD Logo DBOD dBOD homepage Mail dBOD

projecten

Arrows
 

Yinsuti

Nanda vroeg ons een identiteit en packaging design te ontwikkelen voor haar zuivel merk Yinsuti. De Nanda veehouderij is volledig biologisch en zij heeft de ambitie om daarmee in te spelen op deĀ grote behoefte naar betrouwbare zuivel in China. De melkmarkt in China is zeer lucratief maar ook zeer moeilijk. Met name door de vele zuivel schandalen die zich recentelijk hebben voorgedaan.

De identiteit is gebaseerd op de bij ons bekende klavertje symboliek. Ook in China heeft een klavervier deze betekenis. De groene klaver is een herkenbaar icoon en geeft een natuurlijke en pure uitstraling. De afbeelding van de Pamir Mountains onderstreept de frisse herkomst van de lokatie waar de Yinsuti koeien mogen grazen. Het merk wordt eind 2012 geintroduceerd in grote steden (de regio Shanghai en Zhejiang provincie) van China. Tezamen goed voor meer dan 45 miljoen inwoners !

 
Gallery:
9 foto's

Categorie:
packaging design